Monday, January 11, 2010

AGENDA MAHA HEBAT 2- Perang & Takluk!

INTRO:
salam,
aku berdoa moga usaha-usaha murni aku ini tidak disalah erti oleh mana-mana pihak, dan memohon aku diberi keizinan berilmiah demi memberi pengetahuan kepada seluruh agama, bangsa dan negaraku...
amin
----------------------
Photobucket
Banyak alasan2 dan provokasi sebelum perang yang akhirnya menyebabkan tercetusnya perang besar tsbt.Cuba kita kaji bagaimana kapal Lusitania(WW I) ditenggelam, serangan Pearl Harbour(Hiroshima Nagasaki dibom), Kejatuhan Empayar Saddam (kemasukan tentera polis dunia ke Iraq), Osama Laden, kejadian 911, dsb.Namun yng lebih terkesan ialah 911 di mana impak kuat terhadap dunia. Istilah ‘Pengganas’/Terorrist mula wujud dan kerasukan pihak berkuasa,Interpol,tentera amerika dan anggota2 elit yg lain mula membongkar, mengenepikan hak individu, menyiasat tanpa sekatan dan batasan!

Photobucket
hiroshima atomic bombing

Sejarah awal pada Februari 1933 di mana Hitler membuat konspirasi hingga sanggup membakar sendri Gedung Parlimen Jerman miliknya di Reichstag, bagi memudahkan beliau menyerang/berperang dengan terrorist komunis.Lalu tercetuslah Gestapo/perang penghapusan di negaranya dan melebar hingga ke eropah lain.
Photobucket
Photobucket
“An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.” -GW BUSH & ADOLF HITLER

Iraq, dijajah dan sekarang pangkalan tentera mereka juga telah dibina.Hasil kekayaan telah dirampas, utk kegunaan military, persenjataan etc.dan Base ini dibina utk bakal menyerang negara kaya minyak yg lain spt Iran dan Syria.
Sebenarnya civil war/perang saudara sengaja dicetuskan (tanpa rakyat sedari!!!) demi mengkucar kacir negara tsbt,memecahkan wilayah, sblm mereka dapat mencantas habis-habisan berikutnya!!!

"Jika kamu mahu menghancurkan sebuah wilayah, bagaimana kamu melakukannya? Ada 2 cara- Pertama, kamu datang dan terus mengebom wilayah itu dan seterusnya lakukan apasaja. Namun ia agak kurang berkesan. Kedua, membuatkan orang di daerah itu berbunuhan sesama sendiri,sehingga mereka memusnahkan sendiri wilayah mereka,ladang mereka,ekonomi mereka, dengan membiarkan rakyat mereka menghancurkan sendiri dan berpecah belah"-----> INILAH PRINSIP UTAMA NEGARA LAKNAT TERSEBUT!!!

Photobucket
Pearl Harbour

Pearl Harbour, jika kita fikir logic, zaman masa tu takkan Amerika masih tiada system solar,satelit,detector ynang boleh mengesan kedatangan kapal terbang perang BANZAI Jepun???tahun berapa dah tu bang???ekekkek..so ,dr lojik pon kita dh nampak,serangan itu SENGAJA dibiarkan,dan Presiden masa tu memang sanggup menggadai nyawa sedikit rakyatnya, agar AGENDA besar mereka boleh diteruskan selepas itu dengan menyerang Negara Jepun dan mengebom Hiroshima Nagasaki!!!
Lihatlah , kejam tetapi berhasil buat niat jahat mereka. Sama la kejadian 911, kejamnya, nyawa rakyat mereka dibiarkan terkorban demi mencapai misi mereka menyerang negara2 Arab!!!

Inilah KONSPIRASI jahat mereka sebenarnya, kerana di hati mereka hanya ada Syaitan dan pegangan antichrist yg mereka bawa dlm Illuminati dan Mason mereka.

akan datang:
Penjajahan melalui Keberhutangan & pembentukan North American Union(2005),European Union, African Union & Asian Union dan dibentuk org yg sama di belakang bagi membentuk "One World Government"!!!

No comments:

Post a Comment